| Το λευκό κρασί λεκιάζει τα δόντια |
|
|
| Γράφει ο/η Doctor | |
| 03.04.09 | |
|
Πρόσφατα διεξήχθη μια έρευνα στην Οδοντιατρική κλινική του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης αναφορικά με την επίδραση της κατανάλωσης λευκού κρασιού στην εμφάνιση των δοντιών. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι η κατανάλωση λευκού κρασιου προκαλεί δυσχρωμία στα δόντια αν και συγκριτικά με το κόκκινο κρασί η επίδραση είναι μικρότερη. Οι ερευνητές βύθισαν επί μία ώρα δόντια προερχόμενα από αγελάδες, λόγω της μορφολογικής συγγένειας της επιφάνειας των δοντιών αυτών με τά αντίστοιχα του ανθρώπου.
Ένα ακόμη εντυπωσιακό εύρημα ήταν ότι η επίδραση που έχει ο συνδυασμός από λευκό κρασί και τσάι: δόντια τα΄οποία είχαν εμβυθιστεί σε λευκό κρασί επί μία ώρα και αμέσως μετά σε μάυρο τσάι είχαν πολύ εντονότερες χρωστικές από ότι εκείνα τα οποία είχαν προηγουμένως εμβυθιστεί σε νερό. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν καταναλώσουμε λευκό κρασί και ακολούθως μαύρο τσάι κινδυνεύουμε να χρωματίσουμε τα δόντια μας πολύ περισσότερο από το αν καταναλώσουμε μόνο τσάι. Ο καλύτερος τρόπος να αποφύγουμε ή να καθυστερήσουμε την εμφάνιση χρωστικών είναι να χρησιμοποιήσουμε μία οδοντοπαστα που περιέχει κάποιο λευκαντικό παράγοντα |
| < Προηγ. | Επόμ. > |
|---|

















Το Ιατρείο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης στην οδό Μητροπόλεως 41 στο 2ο όροφο. Δείτε τον χάρτη της περιοχής.
Η πανέμορφη Βέροια σας προσκαλεί να την ανακαλύψετε